Friday, April 5, 2013

MERACAU LAGI

maghrib2x pun nak menulis. dah gedik sangat!

madam pesan taip questionnaire elok-elok taknak pulak siapkan, hoi manusia. 

entah dah berapa tab aku buka hari ni. meracau kat internet, mentang-mentang baru habis berperang dunia ke 4 dengan advanced calculus pagi tadi.

betul mak, kak study, tapi benda yang setambun tu kak belajar start malam tadi. hari ni 10pagi exam tapi malam tadi baru nak buka buku. kak mintak maaf!!..........

hari ni nak post gambar boleh tak?

angguklah angguklah!  wei ada aku kesah ke ekau nak post gambar ke, post surat ke, post lagu ke, hatta pos ekspres pun aku tak kesah!

kat internet pulak duk klik ni klik tu. betulla ini laptop ekau yang punya, tatapi bila dah bukak byk benda, lpas tu jadi macam siput yg sakit kaki, hoi tak payahlah nak marah laptop ni pulak! 

macam biasa, aku suka tengok tudung, so aku bukaklah page ni, Farahanis Fashionista.



 ni bisnes kakak kawan aku, dari kecik berkawan tapi bila dah besar ni biasalah, jarang sangat boleh jumpa and gosip macam dulu. huhu. just missing her.tudung cantik-cantik, model pun cantik2x... pakai adik beradik je, jimat kan uolls...klik la tengokkk.....

and macam biasa jugak, aku klik like dan share sahaja. saja cuci mata. my other favourite page is zainaliza stylistaa.




 hah ni memang tiap kali dia update, aku mesti nak klik.. mata ni ha sama naik dengan hati cakap beli yang ni yang tu yang sini yang sinun...aduh nafsuuu.....

tudung dekat situ murah-murah..i likeee...=)well, sebagai seorang remaja perempuan muslimah yang tipikal, bawal plain, shawl tribal, parsley, bawal checkers, bawal border, bawal leopard, and segala bagai ikan bawal tu betul-betul berjaya menawan dan menculik hati ini..ayat bahasa melayu, failed. 


hari tu mak belikan blOuse.merah mak ngah, sampai hari ni tak berani nak pakai, by the way tak tahu nk pakai dengan tudung mana, dah merah plain kot. striking. 



kaki aku. bengkak lagi.. mak cakap, kak jangan minum air batu. tadi ekau sedut air limau nipis tu bukan main AG oiii...tak ingat dunia. well, relaxing, didn't it? heaven panas-panas dapat air limau nipis ais macam tu oiii..
mak cakap kalu bengkak lagi, balik urut. mak kalau sebelum ni mak tak suruh pun, kak rajin balik Terengganu tu, tapi bab mengurut ni, eden takutt.. moga dibukakan hati. haha. kawan aku cakap, Azwa, kenapa tak balut kaki tu... senyap. wa, dah g klinik ke belum...wei ko tidur lapik tak kaki kau tu? wa kenapa pakai kasut jugaakkk...  aisyyyy... aku tak biasa injured2x ni sampai aku tak tahu nk buat apa. yang aku tahu letak ubat je.. and plus, degil tu lagi satu penyakit yang ada dekat badan aku ni. oang pesan, buat muka toya lagi, toya lagi, dan lagi. maafkan aku haha. 

sudahnya, certain people jugak jadi mangsa ko meNgadu kaki sakit. orang  pesan tak nak dengar. padan muka.

sakit kaki rasa surut bila ada orang cakap nk belanja ikan bakar. =) =) =) GEDIK.


selongkar album dalam laptop ni. and finally aku nak tunjuk ni.




tak berubah, kan? haha.


satu lagi page yg aku suka bukak dekat fb. INSPIRING SLICES. there's a lot of beautiful quotes in that page.

meracau dengan internet ni biasalah. unpredictable pages. 


tambahan lagi, saya juga suka  bukak ni=====>FATIN LIYANA 

dan ni --------> MAGHIA ELENA

HEHE DAN INI JUGA-------> BERNAFAS DALAM EGO


AND SCROLLING DOWN MY FB PAGE STARING AT OTHERS' STATUS.

ANNOYING.

WEIRD.

UNPREDICTABLE

INSPIRING

UNCATEGORIZED.

macam-macam.


LOL.SEKIAN.





No comments: