Saturday, February 12, 2011

well...
berkecamuk..
tahap uppercase punye poblem la....






camner eyk lau nak eratkan a relationship yg da renggang dalam senyap... ala2 break in silent....
adakah kena terus bermanis muka tanpa suara?


atau berwajah feelingless tanpa menyapa?


atau patut memanggil tanpa malu tu ada?


atau nak kena bagi bunga?


atau nak kena bagi aiskrim nak cairkan renggang yang dirasa?


atau kena ade element macam F, C, atau O nak wujudkan balik hydrogen bond yang semakin tiada?


atau mesti bagi surat berjela-jela?


atau kena ade catalyst nak lajukan reaction bila bertentang muka?


aisyy,,,
macam pelik je bunyinyer,,,,,
enough said......
ni gayanya macam duk dalam satu array kat element yg rownye DIL and columnnye EMA...


dan element tu dibaca sebagai array[DIL][EMA]........


atau secara ringkas tanpa bahasa puisi a.azwa said tu...


aku sebenarnya tak tau macamane nak pulihkan satu hubungan yang aku rase da semakin jauh.....
jauhhhh..ala2 lagu tu....



nak kate aku buat salah yg besar tahap infinity aku rase xde...
tapi takut jugak sebab aku ni jenis hurting in no-voice condition.....
aku tak taw aku terlupa yang dia luka...

berdarah ke...

berkudis ke...

atau mungkin koma dalam berjalan...

ade ke luka spesies tu...

atau mungkin ketiadaan platelet menyebabkan darah luka tu tak henti2....
arhhh,,,
ko ni da putus fius.....

anyway...
saying don't know is still the solution for the overlapping of my choices....

next chapter is about today..
real today...





finished my day with a speech-lacked presentation of my programming project..
since we were the first group....
nervous tu xde shielding tadi...and consequent die ape yang da byk paham sal pojek tu tak terzahir dek suara aku yang tak berapa merdu ni....

hal ini kerana kami sendiri pun bingung how actually the way that presentation goes...
is there any output description or..

just waiting for the extremelykeen-buddies to ask us the question about the coding....
or..


just bubbling ridicolously just after introducing ourselves in front of the crowd....
and the sum of all of this is...


we finished our project presentation today with zero of feel...


but the other presentation are impressing...
actually all are impressing..
ours is only covered with excitation state punye gugup....
bagus betul kawan2 aku buat program....
tabik arr.....






madam ruzanna pun cayang kan9?.....huhu....
congrates to all...






kenangan++;

i have to make myself clear,
attending agd.

No comments: